Технології дозволяють перетворити IT-відділ в повноцінного партнера з бізнесу

Нові технології змінюють всі сфери бізнесу. Щоб йти в ногу з часом, компанії розвивають свою IT-інфраструктуру, оптимізують бізнес-процеси і висувають нові вимоги до своїх співробітників. Директор Віталій Верещагін і начальник відділу інформаційних технологій компанії «Капарол Україна» Олександр Назарчук, в інтерв'ю телеком-оператору GigaTrans розповіли, яка роль технологій на ринку будівельних покриттів, як можна поліпшити роботу співробітників за допомогою автоматизації і як IT-відділ з сервісного департаменту перетворюється на повноцінного бізнес-партнера.

- Які ключові завдання вирішують технології у вашій бізнес-сфері?

Віталій Верещагін: Якщо говорити про нашу продукцію, то лакофарбові матеріали, як правило, не купують онлайн. Вибрати фарбу - не така вже й проста задача: клієнти найчастіше вибирають ступінь глянцю і колір вживу, щоб бути впевненими в результаті, консультуються з фахівцями. 

Наприклад, у нас є додаток Spectrum, з його допомогою клієнти можуть сфотографувати і побачити, як будуть виглядати різні кольори, обрати найбільш оптимальну обробку інтер'єру або фасаду.

- Якщо говорити в загальному про ту сферу, в якій працює компанія, - то, як вона змінюється під впливом технологій?

Віталій Верещагін: З точки зору інформаційних технологій сфера будівельних покриттів змінюється повільно. Мабуть, в Україні глобальних змін поки немає. В основному технології впливають на збільшення довговічності матеріалів та їх декоративний ефект. Наприклад, в нашому асортименті є продукти на основі технології нано-кварцовою решітки (NQG). Вона забезпечує більший термін служби, високу світлостійкість покриття і ефект самоочищення.

Повна версія інтерв’ю доступна за посиланням.