Професійно просто

У яких будівельних супермаркетах ваша продукція представлена найширше? Чи буває дефіцит якихось матеріалів?

- Наша продукція широко представлена в усіх мережевих операторів України і, звичайно ж, у беззаперечного лідера цього сегмента ринку — мережі «Епіцентр» і «Нова Лінія». Ми приділяємо особливу увагу повному та бездефіцитному задоволенню попиту наших клієнтів, тому будь-який дефіцит практично виключений, та й магазини зацікавлені в тому, щоб представити всю лінійку матеріалів. Основою представленості продукції Caparol у будівельних супермаркетах є продуктова група Alpina — для домашнього майстра. Асортимент Alpina повністю задовольняє потреби домашнього майстра в матеріалах для ремонту свого житла.

Чи можна заощадити, купуючи продукцію Caparol на ринках?

- Все ж краще купувати нашу продукцію в сертифікованих точках продажу, у наших партнерів, в будівельних супермаркетах і, звичайно ж, в Caparol Center, ніж на ринках. Це гарантія того, що ви придбаєте продукцію саме Caparol. Ми не сумніваємося в якості продукції, але іноді виникають питання до продавців на ринку: як проконсультують, що порадять, та й у яких умовах зберігаються матеріали. Ми проводимо навчання серед дилерів, представників мереж. Якщо клієнт хоче себе убезпечити й отримати результат, гарантований Caparol, краще звернутися до професійного центру.

Не завжди під час ремонту вдається використовувати всі матеріали. Що б ви порадили в цьому випадку?

- Є принципові питання, компроміс в яких неприпустимий, якщо хочемо отримати професійний результат. Ми пропонуємо системні рішення, у яких матеріали узгоджені між собою і фізично, і хімічно. Є речі, які ми не рекомендуємо робити, щоб уникнути порушення технологічних процесів і кінцевого результату. Часто не надають особливого значення правильному підбору ґрунтовки. А якщо ми ґрунтовку оберемо правильно, то зможемо заощадити на фінішному фарбувальному шарі або на кількості шарів фарби, або на самому матеріалі. У Caparol найширша на ринку лінійка саме ґрунтувальних матеріалів — їх понад два десятки. Обравши правильне системне рішення, ви отримаєте результат на багато років наперед. Якщо шукати компроміси, то доведеться чимось пожертвувати — і часто це порушення технології, порушення системності, і, як результат, додаткові витрати на переробку. Є одна хороша народна мудрість: «Радість від зекономлених коштів триває нескінченно мало порівняно з розчаруванням від отриманого результату!» Економити потрібно з розумом. І Caparol знає, як це зробити. Як професіонали, ми зацікавлені в тому, щоб наш клієнт отримав очікуваний результат, і до того ж — ми прагнемо перевершити його.


Як обрати матеріали для ремонту без зайвих переплат, розповідає В’ячеслав Любімцев, начальник відділу розвитку мережі регіональних складів дочірнього підприємства «КАПАРОЛ УКРАЇНА».

 

Без ґрунтовок, шпаклівок, штукатурок і фарб не відбувається жоден повноцінний ремонт. На яку продукцію Caparol найбільший попит в Україні?

- Ми спостерігаємо тенденцію зростання попиту й інтересу до професійних матеріалів безпосередньо в кінцевого споживача, а не тільки з боку тих, для кого ремонт — це професія (виконроби, декоратори, дизайнери, які власне реноме підтримують і за рахунок використання матеріалів Caparol). Споживач пред’являє сьогодні високі вимоги і за якістю, і за колірним рішенням, функціональними, експлуатаційними властивостями матеріалів. Ці вимоги може задовольнити саме професійний продукт. Сьогодні найбільший попит, з огляду на очевидні обставини, на продукцію середнього цінового сегмента. Відкривши банку фарби професійної і для побутового використання, значної різниці ми, можливо, і не побачимо. Професійні матеріали виявляють себе в експлуатації з часом: фарба буде служити 7–15 років.

Де б ви рекомендували здійснювати закупівлю матеріалів Caparol? Чи можна оплатити й замовити доставку продукції безпосередньо у вас?

- Щоб уникнути зайвих витрат і обрати при цьому професійні матеріали, я рекомендую звернутися в Caparol Center, фірмовий салон-магазин компанії «Капарол Україна». Таких салонів в Україні нараховується 21. Вони розташовані практично в усіх обласних центрах України. Там представлена абсолютно вся лінійка продуктів, вироблена компанією за 118-річну історію, колерувальна студія, зразки, комфортні умови вибору матеріалів. А головна наша конкурентна перевага — це високопрофесійна команда менеджерів, продавців-консультантів, які дадуть найповнішу та технічно грамотну консультацію з будь-якого питання, пов’язаного з оформленням інтер’єру чи фасаду, виїдуть на об’єкт, оцінять поверхні, підберуть оптимальне системне рішення, якщо потрібно, проведуть навчання з нанесення підібраних матеріалів. До кожного конкретного споживача в нас свій підхід: нам важливо надати саме те, що хоче отримати кінцевий замовник, виконроб, декоратор, саме те, що раз і назавжди вирішить його проблему. До того ж доставка матеріалів із центрів безкоштовна.

Хотілося б зазначити, що матеріали Caparol не тільки найбільш екологічні, вони також економні. Якщо перерахувати їхню ціну на експлуатаційний період, то отримаємо абсолютно адекватну суму інвестицій і очевидну вигоду.