Нове і незмінне в оформленні готелів: що лежить в основі та звідки беруться тренди

Готель – це місце, де об'єднуються культури, способи життя, глобальні тенденції й очікування великої кількості людей. З кожним роком люди мають все більше можливостей для подорожей, і готельним номерам все частіше доводиться замінювати домівку.

Чи може готельна індустрія залишатися незмінною, коли світ навколо так швидко змінюється? Чим керуються дизайнери, обираючи той чи інший стиль оформлення готелів? 

Caparol протягом покоління вивчає тренди і потреби готелів, досліджує запити постояльців. Ці дані дають поштовх для вдосконалення її продукції: матеріали для покриття застосовуються в готелях в усьому світі. На щастя, експерти Caparol ColourDesignStudio щедро діляться дослідженнями в області трендів і оформлення готелів. Вони створили спеціалізоване видання «At the hotel», на сторінках якого зібрали всю інформацію, ідеї та поради, які можна одразу втілювати в своїй роботі. Нижче ми розкриємо основні питання.

Чому тенденції важливі?

У вас може виникнути враження, що тенденції - це довільні і короткострокові явища. Однак вони засновані на соціальних змінах, які і формують потреби постояльців. Одночасно з трендами виникають і контр-тренди. Наприклад, чим швидше і щільніше ваш робочий графік - тим частіше ви прагнете перерв і відпочинку. Надзвичайна мобільність, в свою чергу, підвищує важливість звичного середовища. Завдяки цифровим технологіям тенденції так швидко розвиваються, що стає все складніше їх відслідковувати або контролювати.

В оформленні готелів, як і в моді, тренди рухаються від полюса до полюса. Кольори, форми, матеріали, текстури і малюнки змінюються циклічно. Різкий дизайн замінюється органічними контурами, хроматичними кольорами. Спокійні, світлі відтінки в інтер'єрі протиставляються занепокоєності та навіженості навколишнього світу. А за ними знову приходять більш інтенсивні кольори, які бадьорять і стимулюють.

Оригінальність важливіша за єдиний стиль

Подорожі стають простішими, спонтанними, непередбачуваними, інтернаціональними. Цей тренд ставить перед вибором готелі, які в різних країнах виглядають практично однаково. Щоб якось вас здивувати їм доводиться шукати баланс між пізнаваністю мережі і індивідуальністю кожного конкретного готелю. А незалежні готелі, навпаки, можуть повністю переосмислити себе, використовуючи оригінальність як перевагу.

Природа – основа дизайну інтер'єру

При шаленій динаміці індустрії дизайну, дещо все ж залишається непорушним. Природа - як основа, від якої відштовхуються всі концепції. При наближеному розгляді, природні елементи розкривають нам свою складну структуру: кільця на деревині, візерунки на каменях, переливи на піску. Пригадуєте, як цікаво розглядати все це поблизу, і як втрачається структура, якщо відійти на відстань? Саме деталі - центральний елемент для утримання уваги. Дизайн з деталями здатний передавати вам нові враження після другого, третього і навіть десятого погляду. Що вже говорити про інтер'єри, які поступово розкривають свою «історію» перед гостем.

Хороший приклад природи в інтер'єрі - кольорові градієнти між кількома відтінками, які вільно або поетапно зливаються один з одним. Здалеку ви побачите просто суму окремих відтінків і тільки зблизька роздивитесь дійсно складну структуру.

Розкриємо секрет: те що вам незрозуміло з першого погляду і потребує ретельного розгляду, надзвичайно стимулює до дії. Природа зі своїм багатством вимірів легко задовольняє цю потребу, тому вона знову і знову надихає як дизайнерів готелів, так і їх постояльців.

Сьогодні готель означає для гостя більше, ніж просто тимчасове перебування. Хіба ви бажаєте змінювати свій спосіб життя, якщо можна дотримуватися його в будь-якій точці світу? «Жити», а не просто «залишатися на ніч» - ця тенденція вимагає поєднання функціональності, інновацій, естетики та дизайну. А готелям залишається лише прийняти ці тренди і рости разом з ними, змушуючи постояльців знову і знову відкривати для себе загадки стильного інтер'єру.

Надихайтеся новими тенденціями і втілюйте їх на об'єктах в Україні.

Caparol. Colours That Care.