Гарний дизайн: довга історія зі щасливим закінченням

Світ дизайну непередбачуваний та гнучкий. Можна довго сперечатися щодо поняття “хорошого дизайну”. У наших проектах із залученням планувальників, архітекторів та майстрів ми розробили ряд чітких принципів дизайну DAW. Вони дозволяють нам підтримувати клієнтів, допомагати їм реалізовувати своє бачення та дотримуватися найважливіших правил гарного дизайну.

Згідно з принципами DAW #design повинен бути:

  1. Функціональним
  2. Індивідуальним
  3. Цілісним
  4. Продуманим
  5. Естетичним

Функціональність - це те, що відрізняє дизайн від мистецтва. Будь-який дизайн виконує певні завдання, на цьому і полягає його практична цінність. Рішення DAW задовольняють найрізноманітніші потреби і це створює відчутну додаткову перевагу для користувачів.

Прикладом є “Концепція кольорового дизайну для архітектури”, в рамках якої ми створюємо кольорові рішення для споруд. Адже кожен фасад повинен виражати індивідуальність, враховуючи своє призначення, розташування, оточення, час та культурні особливості регіону.

Індивідуальність - це сучасний тренд і хороший дизайн задовольняє цю потребу. Рішення “Капарол Україна” дозволяють комбінувати кольори, структури та форми для максимальної індивідуальності, а також пропонують інструменти для створення особливого дизайну.

Наприклад, вільний стиль Meldorfer. Виробниче обладнання Meldorf вручну виготовляє фасадні облицювальні панелі, що дозволяють реалізувати будь-які індивідуальні задуми планувальника. Інший приклад — родина SPECTRUM: мобільний додаток, веб-сайт та професійна програмна версія. Вони пропонують інструменти для індивідуального підбору відтінків під час проєктування власного будинку та інтер’єру.

Цілісність — невід'ємна характеристика якісного дизайну. Пов'язаний із контекстом, він повинен враховувати всі відповідні фактори, такі як розташування, умови освітлення чи призначення будівлі. “Капарол Україна” бачить колір, структуру та поверхню як єдине ціле. Спеціалісти компанії активно підтримують проєкт на кожному етапі створення дизайну. Це є однією зі складових цілісного підходу до роботи виробника.

Прикладом рішень DAW для цілісного дизайну є унікальна концепція кольорів житлового простору Lebensräume. Вона допомагає підбирати кольори таким чином, щоб досягти візуальної свободи від бар'єрів всередині приміщень. Це дозволяє людям з обмеженим зором та деменцією вести більш самостійний спосіб життя.

Продуманість, впевнене підґрунтя — це ознака усієї роботи DAW. А гарний дизайн для нас є результатом довгого аналітичного процесу, який ми намагаємося донести до клієнтів у зручний для них спосіб. Усі рекомендації та висновки щодо сучасних тенденцій завжди спираються на широкі дослідження та дискусії з закладами, що займаються прогнозуванням. Щоб показати красу потрібна ретельна підготовка і багато роботи.

Так DAW щороку визначає трендові кольори, створює палітри модних відтінків, готує практичні рекомендації. Цікавим досвідом є дослідження барв європейських міст. У пошуках кольорової культури тренд-скаути компанії почали збирати та аналізувати типові відтінки регіонів Європи. В результаті постали тематичні кольорові колекції.

Естетика - п'ятий принцип дизайну від DAW - забезпечується розмаїттям та якістю лакофарбових матеріалів компанії. При цьому комунікаційні матеріали в повній мірі відображають естетику лінійок та бренду.

Так лінійка Caparol Icons представляє ексклюзивні фарби шляхетних, насичених кольорів найвищої якості. 120 відтінків інтерпретують знакові моменти кольорової культури для найвибагливіших інтер’єрів. Естетичні комунікаційні матеріали запрошують клієнта до натхненної подорожі та приємної покупки.

Естетичну функцію добре демонструє робота підрозділу Farb Design Studio. Тут команда архітекторів, дизайнерів інтер'єрів та колористів розробляє колекції кольорів, а також концепції кольорового оформлення інтер'єрів та екстер'єрів. Пошук тенденцій вимагає пристрасті та вміння помічати деталі, адже навіть маленька повторювана деталь може розвинутися у світовий тренд. Інформаційні матеріали, що супроводжують презентацію щорічних кольорових трендів, є чудовим подарунком для партнерів та натхненням для спеціалістів. Вони сповнені надихаючих образів та прикладів, що легко застосовувати на практиці.

Отже, гарний дизайн — це не просто талант, а довга та кропітка праця професіоналів. Ми з радістю ділимося своїм досвідом та розробками із партнерами та клієнтами, створюючи #customer benefits DAW. На шляху до краси, ми об’єднали сили найкращих спеціалістів, щоб результат дарував не лише приємні враження, але і гарантував тривалість цих вражень, задовольняючи усі актуальні вимоги клієнтів до дизайну.