Чим керується "Капарол Україна" у кризу : будь-які зміни – це нові можливості

Найголовнішим викликом для нас стало забезпечення усіх наших співробітників безпечними умовами праці. «Стрімкий перехід в онлайн режим став випробуванням для команди, - розповідає Олена Коршун, HR Директор «Капарол Україна».

«Незважаючи на те, що ми багато років розвивали цей напрямок, звичайно, не очікували таких екстремальних обставин для переходу. Тепер можна впевнено стверджувати, що випробування пройшло успішно. Команда проявила повну готовність і у нас не виникло складнощів із підтримкою бажаної продуктивності праці».

На початку карантину у нас у всіх було занепокоєння: чи вдасться налаштувати роботу у дистанційному режимі таким чином, аби не втратити ефективність та внутрішній командний дух. Адже керівники звикли щоденно бачити та спілкуватися зі своїми командами, а жарти та веселі історії під час обіду вже були традицією.

Ми переконані, що оцінювати співробітника треба не за час, проведений біля ноутбука, а за результат. Тож ми не встановлювали жодних лічильників робочого часу, бо довіряємо команді. Майже місяць ми працюємо у режимі повної довіри. Можемо сказати, що пишаємося нашою командою: результати надихають!

Кризові ситуації - найкращий тест на прихильність компанії до задекларованих цінностей, з яким впорається не кожне підприємство. Як дочірня компанія, ми бачимо, що політика концерну розповсюджується на співробітників усіх країн в рівній мірі. В кожному локальному представництві вживаються такі самі заходи щодо захисту здоров'я працівників та їхніх родин. Серед них: максимальний перехід на дистанційну роботу, відміна відряджень, обмеження локальних поїздок, переведення освітніх заходів в онлайн формат, позапланове медичне страхування всіх працівників, скорочення часу роботи офлайн магазинів Сaparol Center.

В умовах самоізоляції та обмеженні звичного способу життя та праці, нам довелося зосередитися на тому, що найцінніше для клієнтів ми можемо забезпечити під час пандемії. Передусім, ми залишаємося на звязку для партнерів та підрядників, завдяки телефонам, скайпу, електронній пошті, соціальним мережам, веб-сайтам та інтернет-магазинам. Ми контролюємо наявність товару. Спеціальна оперативна група стежить за усім ланцюгом поставок продукції та працює над захистом від збоїв, змінюючи графіки роботи і внутрішні процеси. Освітня функція, яку несе «Капарол Україна», є однією з ключових цінностей для наших партнерів та клієнтів. Використовуючи технології, ми перевели семінари та майстер-класи в онлайн формат і тримаємо зв'язок зі спеціалістами.

Повна версія статті доступна за посиланням.