Історія назви Caparol і створення «товстошкірого» логотипу

Як слон став торговою маркою?

У Німеччині Caparol є лідером продажів будівельних покриттів. У Європі марку з логотипом у вигляді яскравого смугастого слона знають як бренд, який пропонує високоякісні фарби, лаки, лазурі, штукатурки, декоративні настінні покриття для внутрішніх і зовнішніх робіт, а також системні рішення для теплоізоляції фасадів і реставрації пам’яток архітектури. Але коли з’явилася назва торгової марки Caparol? І як у цього бренда з’явився слон? Все почалося в 1928 році.

1928

Нова в’яжуча речовина

У 1928 році доктор Роберт Мур’ян розробив нову рідку емульсійну в’яжучу речовину Caparol. З її допомогою маляри змогли самостійно створювати фарби з пігментів і наповнювачів. Назву цієї в’яжучої речовини утворили з перших складів трьох її складових: казеїн (CAsein), парафін (PARaffin) і китайська оліфа для дерева (OLeum). Це стало початком епохи фарб з використанням нової в’яжучої речовини.

1959

Фасадні фарби повинні бути «товстошкірими»

«Фасадні фарби повинні бути “товстошкірими”» — цим гаслом у 1959 році Caparol уперше рекламував переваги нової фасадної фарби Muresko. У товстошарової фарби була перевага — вирівнювати нерівномірну структуру штукатурки за допомогою звичайного перефарбування. А поряд із гаслом був вперше зображений слон. Це була найуспішніша фасадна фарба того часу, і до сьогодні вона є однією з найкращих.

1980

Слон змінюється

З плином часу логотип змінювався, але сам слон завжди залишався. У 1980 році він став повністю білим на обкладинці брошури Muresko.

1983

Слон стає смугастим

Коли на початку 80-х років власник фірми доктор Клаус Мур’ян шукав новий виразний символ, який можна було б використати для всієї продуктової лінійки Caparol, логотипом підприємства він обрав слона. Зображення слона було вдосконалене: у 1983 році слон отримав вже знайомі всім смуги основних кольорів: червоного, жовтого і синього, а також додаткових кольорів: оранжевого, зеленого та фіолетового. Це відредаговане зображення презентували як новий логотип фірми Caparol на міжнародній спеціалізованій виставці «Farbe 84» у Мюнхені. До сьогодні цей логотип супроводжує провідний бренд Caparol в європейських країнах.

1963

З’являється логотип слона

До 1963 року слона, як символ фарби Muresko, зображали чорним і без смуг. Зміни відбулися в 1972 році, коли художник Герберт Мюллер-Денхоф запропонував ідею смугастого слона. Спочатку у чорного слона були темно- і світло-сині смуги.