- Caparol Ukraine
- Цілісність
- DAW Integrity Line
DAW IntegrityLine
Ми завжди прагнемо до вдосконалення нашої поведінки, але іноді залежимо від імпульсів ззовні та зсередини, щоб визначити потенціал для покращення або навіть необхідність змін. Якщо у вас є будь-яка інформація, яка прояснює скарги, неправомірну поведінку або питання комплаєнсу, будь ласка, повідомте нам про це.
Радимо Вам надсилати поради, використовуючи імена та контактну інформацію. Це стосується, зокрема, наших співробітників. Ми запевняємо вас, що надана інформація буде розглядатися конфіденційно, а викривачі будуть захищені відповідними заходами.
Крім того, анонімні повідомлення можна також подавати через нашу веб-систему повідомлень (DAW IntegrityLine) - більш ніж 20 мовами. Ми не можемо відстежити вхідні анонімні повідомлення. Систему можна використовувати для того, щоб поставити запитання щодо отриманих повідомлень та повідомити про вжиті заходи.
Для отримання додаткової інформації про DAW IntegrityLine відвідайте платформу: daw.integrityline.com.
карги на порушення прав людини або навколишнього середовища
Скарги щодо можливих порушень прав людини чи екології, а також щодо ризиків для прав людини чи екології, спричинених діяльністю нашої компанії, також можна подавати через лінію доброчесності DAW IntegrityLine.
Ми прагнемо забезпечити гідні умови праці та захист навколишнього середовища - як у нашій компанії, так і в нашому ланцюжку поставок. Ваші відгуки допомагають нам виявити проблеми та, за необхідності, вжити заходів щодо їх усунення чи покращення.
Для отримання додаткової інформації див. daw.integrityline.com та наступні правила процедури:
Хто може подати скаргу?
Процедура подання скарг відкрита для кожного працівника нашої компанії та зовнішніх третіх осіб, зокрема працівників прямих та непрямих постачальників.
Які скарги можна подавати?
Процедура подання скарг може бути використана для повідомлення про будь-які порушення чинного законодавства та внутрішніх правил нашої компанії. Сюди входить, зокрема, інформація про ризики для прав людини або навколишнього середовища, а також про порушення прав людини або екологічних зобов'язань, які виникли в результаті нашої господарської діяльності або господарської діяльності одного з наших постачальників.
Як можна подати скаргу?
Скарги можна подавати через нашу веб-систему повідомлення про порушення за адресою daw.integrityline.com. Скаргу можна подати більш ніж 20 мовами, анонімно або вказавши особу. Якщо повідомлення подається з використанням особистих даних, це відомо лише особам, які отримують повідомлення та вживають подальших заходів. Навіть якщо повідомлення подається анонімно, є можливість поставити запитання та отримати інформацію про вжиті заходи через окрему захищену поштову скриньку. Особистість викривача всебічно захищена технічними заходами безпеки.
Крім того, є можливість отримувати підказки через спеціальну електронну скриньку. Це compliance@daw.de.
Як працює процедура розгляду скарг?
Усі розслідування завжди повинні проводитися незалежно, неупереджено та справедливо. Слідчі заходи підпорядковуються принципу пропорційності та повинні бути належним чином зосереджені на з'ясуванні фактів. Усі особи, яким доручено проведення слідчих дій, зобов'язані поводитися з інформацією, отриманою в рамках внутрішнього розслідування, як з конфіденційною.
Після подання повідомлення кожен викривач отримує підтвердження про його отримання не пізніше, ніж через сім днів після отримання повідомлення. Потім повідомлення перевіряється на достовірність. Якщо повідомлення є правдоподібним, факти розслідуються відділом корпоративного управління та комплаєнсу, за необхідності із залученням відповідного спеціалізованого відділу. Факти справи обговорюються з викривачем.
У разі виявлення порушення комплаєнсу будуть вжиті відповідні дисциплінарні або інші коригувальні заходи для запобігання або мінімізації шкоди компанії, її співробітникам та/або клієнтам, а також для запобігання повторенню порушень.
Проблеми, про які повідомляється, можуть бути різними за обсягом і складністю. Тому важко встановити загальний графік проведення розслідувань. Внутрішні розслідування зазвичай проводяться якомога швидше та ефективніше. Викривач буде поінформований про поточний стан розслідування та вжиті заходи щодо виправлення ситуації після завершення розслідування, але не пізніше ніж через три місяці після подання повідомлення.
Ефективність описаної процедури переглядається щорічно та за потреби. За необхідності, DAW вносить відповідні корективи та зміни щодо доступності та процедури процесу викривання. З цією метою також вітається зворотній зв'язок від викривачів.
Контактна особа для розгляду скарг
Відділ корпоративного управління та комплаєнсу централізовано відповідає за нашу процедуру розгляду скарг. Питання та коментарі щодо процедури подання скарг можна надсилати за адресою compliance@daw.de.
Захист від несприятливого становища або покарання
Ми не допускаємо в нашій компанії репресій у вигляді помсти, дискримінації та дисциплінарних заходів проти особи, яка добросовісно повідомила про порушення. Ми розглядаємо репресії проти викривачів як порушення комплаєнсу, яке також буде покарано. За необхідності ми вживатимемо тимчасових заходів для захисту викривача під час розслідування.
Ми очікуємо того ж від наших постачальників щодо зовнішніх викривачів. Ми сформулювали відповідні очікування в Кодексі постачальника.
Документація та публікації
DAW регулярно публікує інформацію про кількість отриманих скарг на ризики, пов'язані з правами людини або навколишнім середовищем, та порушення зобов'язань, пов'язаних з правами людини або навколишнім середовищем, а також про висновки, зроблені на основі цих скарг. Публікація завжди відбувається в анонімній формі.