Настав час змін: нова система кодування кольором для інтер’єрних фарб

Відтепер лінійка інтер'єрних фарб від Caparol має нову упаковку зі зрозумілою індексацією типу продукту за допомогою кольору. 

  • синій – дисперсійні фарби; 
  • блакитний – силікатні; 
  • м’ятний – латексні;
  • світло-зелений – тонкошарові з лінійки Caparol Samtex; 
  • помаранчевий – функціональні;
  • фіолетовий – матеріали з наявністю силіконові смоли; 
  • зелений – Indeko-plus, цей продукт отримав власний індекс, як класичний матеріал Caparol.

Спочатку систему кольорової індексації отримали фасадні фарби. Слідом за ними система поширилася й на інтер'єрні матеріали. Отже, зустрічайте в новій упаковці фарби Indeko-Plus,CaparolSamtex, CapaSilan, Sylitol Bio-Innenfarbe, SeidenLatex та незабаром інші. 

Індексація кольором охоплює три елементи упаковки. В першу чергу, необхідно звертати увагу на колір тари. Інтер'єрні фарби легко впізнати за білою тарою, тоді як фасадні постачаються у металево-синьому колірі. Виняток становлять класичні продукти, які зберігають свій особистий колір. 

Другим елементом є колір етикетки, що вказує на тип фарби. Третій – це колірні смуги, що відрізняють продукти всередині класу в'яжучої речовини.

 Індикація на етикетці інформує покупця про все, що стосується продукту: назву, об’єм, точку продажу, нагороди, застосування, категорію або рівень блиску матеріалу, його переваги та технічні властивості, або базовий код та код контейнера для продуктів ColorExpress.  

Зовнішній вигляд продукту – це не просто інструмент для привертання уваги покупця. В Caparol впевнені, що за допомогою «розумної» етикетки можна значно полегшити клієнтам процес сприйняття матеріалу. Цього року бренд почав впроваджувати новий принцип ідентифікації для своїх продуктів за допомогою єдиної системи індексації кольором. Шукайте продукти у новій тарі на полицях будівельних магазинів та в салонах Caparol Center.