Інновації в дизайні етикеток: матеріали для дерева і металу Caparol виглядають по-новому

З кожним роком у світі розширюються межі сприйняття споживачів. Через великий потік інформації людині необхідно все менше часу, щоб визначитися з продуктом, що її цікавить, і зрозуміти його переваги. Ми йдемо в ногу з часом, і прийшов час для зміни дизайну етикеток.

Відтепер всі лаки, емалі і лазурі Caparol постали у новому вигляді. Новий дизайн етикеток єдиного формату зробив продукти не тільки більш привабливими, але більш інформативними і зрозумілими.

Тепер, щоб обрати необхідний продукт і зрозуміти призначення вмісту, досить просто поглянути на банку. Підбір матеріалу став швидшим і простішим, адже унікальні властивості продукту завжди в полі зору, а спеціальні піктограми та символи, що винесені збоку на етикетках і несуть додаткову інформацію про продукт, допомагають ще швидше визначитися з вибором матеріалу.

Опис піктограм і символів на продуктах:

  «Блакитний ангел» (Der blaue Engel) - знак екологічно чистого матеріалу. З 1978 року цей знак підтримує виробництва, які оберігають навколишнє середовище.

  Логотип «КолорЕкспрес» (ColorExpress) позначає можливість тонування матеріалу в будь-який відтінок з колірної палітри Caparol.

  «Гідроперл-Ефект» (Hydro-Perl Effekt) - технологія, яка свідчить про високі водовідштовхувальні властивості продукту.

  Крапля води говорить про продукцію, що розводиться водою.

  Іграшковий слоник Caparol свідчить про можливість нанесення матеріалу на дитячі іграшки, тому що матеріал абсолютно безпечний для здоров'я дітей відповідно до стандарту DIN EN 71-3.

  Захист від ураження грибком.

 Захист від ураження грибком і водоростями.

Всі переваги оновленого дизайну продукції Caparol вже чекають вас на полицях фірмових салонів Caparol Center!