Рітейл у фарбах: як Caparol розвиває мережі магазинів Caparol Center і Capadecor

Компанія «Капарол Україна» продовжує створювати «локації для професіоналів» по всій Україні. Мережа салонів-магазинів формату Caparol Center та партнерську мережу салонів декоративних матеріалів Capadecor успішно функціонують у різних містах. Як зазначає комерційний директор "Капарол Україна" Олег Літвінчук: «Головна особливість нового концепту в тому, що він був розроблений відповідно до тренду мультифункціонального дизайну, де кожен рітейл-елемент продуманий до дрібниць». 

Салони Capadecor — відносно новий для України формат. "Мета концепції – розвиток споживчих переваг і трендів за допомогою нових декоративних рішень для оздоблення", — коментує Олег Літвінчук. Саме тому, Асоціація рітейлерів України вирішила дізнатися у нього секрети розвитку партнерської мережі та концепцію створення магазинів. Повна версія інтерв’ю доступна за посиланням.

Концепція салону декоративних матеріалів Capadecor
«Локація Професіоналів» Caparol Center