Лекція з маркетингу в КНТЕУ

 

 

Турбота про освіту – риса соціально орієнтованої компанії. Спільні проекти з вузами роблять нашу компанію відомим серед випускників і зміцнюють її позитивний імідж серед кандидатів. Саме робота над реальними кейсами є найякіснішою студентською практикою.


  

 

 

 

 

 

 

 

Так, наша колега Вікторія Ковальова, керівник відділу реклами та pr, відвідала Київський Національний торговельно-економічний університет (КНТЕУ) з лекцією про маркетинг в сучасному бізнесі та його практичних аспектах.

Насамперед, хотілося б відзначити великий інтерес до цієї теми у студентів маркетологів, а також всіх тих, кого цікавлять практичні нюанси маркетингу, ніж теорія.

Вікторія зуміла подати свій матеріал жваво і компактно, зупиняючись лише на тих моментах, які, насправді актуальні в сфері маркетингу на даному етапі. Серед основних тем і питань, можна зазначити такі як: створення репутації бренду, специфіка реклами на різних ринках з практичним рейсом виведення на ринок нової лінійки, сучасні тенденції в просуванні бренду і багато інших.

Для студентів цей матеріал був корисний, насамперед, своєю практичністю і прив'язкою до сучасних реалій ведення бізнесу в Україні: ефективним стратегіям, негативних моментів, з якими необхідно працювати, а також всім нюансам побудови грамотної і прибуткової роботи з брендом.

Наша компанія в черговий раз переконалася, що сучасний студент, незважаючи на великі можливості отримання інформації з величезної кількості джерел, все-таки вибирає практичні поради і рекомендації.

  • Друкувати
  • Повернутись на початок