10 років першому салону в першій столиці

Так вже склалося історично, що компанія Капарол раніше працювала тільки в двох каналах збуту: з дилерами та будівельними гіпермаркетами. Відсутність просування інноваційних технологій та системних об'єктних рішень сподвигло компанію подивитися в бік формування власного каналу збуту. Ми хотіли бути ближче до клієнта, дати йому більше, врешті-решт, пізнати свого клієнта і його потреби.

Був ряд питань: «Як це зробити?» «Як здійснити абсолютно амбітну мету без знань, без досвіду?» «Як сформувати власний канал збуту?» Адже канали збуту формують ринок.

І тут було прийнято принципове рішення, пріоритетним завданням якого – стати до клієнта на крок ближче, не обмежувати його у виборі продуктів і технологічних рішень, максимально розширити пропонований асортимент. Цим рішенням стало відкриття власних салонів з індивідуальним підходом до кожного клієнта.

Перед компанією стояло завдання: зламати стереотипи у свідомості споживача, що Капарол – це тільки фарби. Адже в асортименті компанії є ще декори, підлогові покриття, системи утеплення, професійна реставрація і т. д.

Перший Caparol Center вирішили відкрити в першій столиці України. Саме Харків, місто сильних і сміливих людей, ідеально підійшов для поставленої задачі. Спочатку було слово - спочатку були люди. Саме люди змогли реалізувати цей проект, аналогів якому не було ні в одній країні, де представлений Caparol!

Першими завжди важко, але абсолютно почесно. Шоу-рум салонного типу з професійним обслуговуванням і самої широкою асортиментною лінійкою заробив! На будівельному ринку Капарол поставив зовсім новий напрям і сформував абсолютно нові взаємини з клієнтами. Кожен крок до поставленої мети – це важкий, особистий досвід і формування правильних висновків.

Так день за днем, місяць за місяцем, рік за роком у різних містах відкривалися нові фірмові магазини Caparol Center, формуючи власний канал збуту, новий стиль просування своєї продукції і взаємодію зі своїми клієнтами.

Запорука успіху – індивідуальний підхід до свого клієнта і чітке сегментування цільових аудиторій: кінцевий замовник, будівельник, архітектор-проектувальник, дизайнер. Кожному сегменту цільової аудиторії – свій рівень фахових компетенцій. Лише постійна і наполеглива робота щодо поліпшення якості обслуговування клієнта та повне задоволення всіх його потреб допомагають і далі розвивати цей канал збуту. Консультанти Caparol Center підтримують клієнта на всіх етапах реалізації проекту. Надійні партнерські взаємини ми вивели на новий дружньо-професійний рівень.

Харків був першим – Харків є кращий!

Caparol багато в чому перший – Caparol у всьому кращий!

З ювілеєм, Перший Caparol Center! Зі святом, Caparol Ukraine!

  • Друкувати
  • Повернутись на початок